Faceți căutări pe acest blog

marți, 17 august 2010

Sunetul interfonului cu prosti

"Bine ati venit in gradina cu prosti Carpati Rromania"
    Ce este citatu de mai sus va intrebati?? Este sloganul pentru acest an al acestei pagine  numite si blog.Sa fimi clari de la inceput nu ma intereseaza parerea voastra mai putin a oamenilor prosti de fapt ma doare in 3 litere, adica in cur de parerea oamenilor terminati,prosti si retardati.
       
           Sa revin la titlu postarii si la idea principala: Zilele trecute a sunat minunatul interfon,iar ca un om binevoitor am raspuns :"Da spuneti" ; la capatul celalat al firului o fiinta intreaba :"Esti acasa?". Am ramas mut pentru 5 secunde si raspund : "Da sunt ,spuneti."(Sincer imi venea sa i zic fmm cine crezi ca a raspuns moartea). Desi credeam ca prostia mergatoare de la capatului firului a depasit momentul penibil,si a terminat cu intrebarile evidente urmeaza ananasu de pe tort (Cireasa e prea mica pentru prostia scoasa):"Nu te supara ai niste oua???...... In frigider??".
           Am crezut ca asist la o farsa ,iar reatia politicosa a fost sa i raspund printr-o afirmatie scurta din partea mea: "Poftim??Nu am inteles??" La care fiinta plina de prostie se recomanda ca fiind o vecina de palier ,in continuare mintea mea incerca sa proceseze de ce ma intreaba vecina daca am oua la interfon dupa un moment de vreo 10 secunde de pauza i raspund :"Nu am oua in frigider!!" si inchid pentru ca abia puteam sa ma abtin sa nu o injur sau sa i zic ceva de genu am 2 oua  da nu le poti sparge le poti doar suge daca vrei.
         
          Traind la oras multi dintre noi inca  nu au reusit sa deduca  ca multi dintre vecini lor nu mai cresc gaini la bloc ,iar aprovizionarea se face de la magasin, nu de la vecini prin intermediu interfonului.Inca nu inteleg ce a fost in mintea ei ,dar cred ca asta e problema e putin gol si din moment in moment mai scoate o inovatie in domeniu prostiei umane.Sper sa ma mai pot abtine si sa nu reactionez injurand lumea din orce ,da pentru orice eventualitate voi inregistra textul iurmator: "Nu am ,nu vreau,nu dau,nu cumpar,ce pulile noastre spuneai ca vrei?".
      Din categoria Prostia ma uimeste iarasi in rromania va rog ganditi si apoi deschideti gura!!!Prostia e gratis da nu inseamna ca trebuie sa o adapostim in cantitati imense in capul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu